منو

رئیس پلیس آگاهی فراجا خبرداد/ اجرای طرح سراسری برخورد با شرکت‌های هرمی/ بازداشت ۶۱ تن

رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله دوم طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی در کشور خبر داد و گفت که در جریان این طرح ۶۱ نفر دستگیر شده‌اند.
دستگیر

به گزارش جریان نو؛ سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی، در سال جاری چهار مرحله طرح شناسایی و مقابله با شرکت‌های هرمی پیش بینی شده است که مرحله دوم آن به مدت شش روز از اواخر تیرماه امسال با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود توسط رده‌های متناظر پلیس آگاهی در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این خصوص کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی موفق شدند، تعداد ۶۱ نفر را دستگیر و تعداد هفت شرکت بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و هفت مکان دسیسه‌های هرمی را پلمب کنند.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه فعالیت در شرکت‌های هرمی به عنوان اخلال در نظام اقتصادی کشور محسوب شده و پیگرد قانونی دارد، گفت: پیشنهاد دعوت به کار و استخدام در شرکت‌های معتبر با درآمد زیاد یکی از ترفندهای شرکت های هرمی است.

وی تصریح کرد: مجبور کردن افراد به خرید محصولات یا خدمات شرکت، یکی از نشانه‌های فعالیت شرکت‌های هرمی است و این نوع شرکت‌ها همیشه فعالیت خود را یک نوع تجارت قانونی و مشروع معرفی می‌کنند.

منبع:ایسنا

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=42324

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: