جستجو
Close this search box.

دستگیری ۱۵ هزار تبعه غیرمجاز در خراسان رضوی و تشدید اقدامات امنیتی در مرزها

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از دستگیری بیش از ۱۵ هزار تبعه غیرمجاز و تشدید اقدامات امنیتی در مرزهای استان خبر....
تبعه

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ۱۵ هزار تبعه غیرمجاز دستگیر شده‌اند، گفت: این افراد تحویل مرزبانی افغانستان و از ایران اخراج شده‌اند.

به گزارش جریان نو، مجید شجاع امروز، ۱۶ مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر مرزبانی خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه این استان ۸۳۵ کیلومتر مرز خارجی با دو کشور افغانستان و ترکمنستان دارد، اظهار کرد: مرزبانان خراسان رضوی در بیش از ۱۵۰ نفر مرزبانی این استان توانسته‌اند امنیت پایداری را برای مرزهای استان فراهم کنند.

وی  با بیان اینکه پس از تامین امنیت مرزها، دومین ماموریت ما هوشمندسازی مرزهاست، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم در طی یک الی دو سال آینده هوشمندسازی کل مرزهای خارجی استان پایان یاید و احتمالا تا حدود ۵ ماه آینده نخستین قسمت از مرزهای استان با تجهیزات کنترل اپتیکی، الکترونیکی و راداری هوشمند شود. این اقدامات با تجهیزات ساخت داخل انجام خواهد شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی اضافه کرد: دیدارهای دیپلماتیک، تعامل با مرزنشینان و مبارزه با قاچاق کالا و موارد مخدر نیز سه ماموریت بعدی مرزبانی استان هستند که خصوصا مورد آخر اصلی‌ترین وظیفه ماست. در کنار این‌ها، اجرای طرح انسداد مرزها نیز سال‌هاست که مورد توجه قرار دارد. با دستور مستقیم رهبر انقلاب و پیگیری‌های مرزبانی، اعتبارات لازم برای اجرای این طرح تامین و ستاد کل نیروهای مسلح مامور شد به عنوان الویت نخست، طرح انسداد مرزها را در خراسان رضوی اجرا کند.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=43447

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید