در پانزده جایگاه در پایتخت همزمان با عید قربان دام زنده عرضه خواهد شد

سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار ۱۲ جایگاه موقت و ۳ جایگاه ثابت را برای عرضه بهداشتی دام در روزهای عرفه و عید سعید قربان آماده خواهد کرد.
گوسفند_دام

به گزارش جریان نو، چهارمین جلسه عرضه بهداشتی دام با حضور رئیس ستاد، رؤسای کمیته‌ها و مدیران جایگاه‌ها در سالن اجتماعات سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار برگزار شد.

در این جلسه، از سوی مدیران جایگاه‌ها گزارشی در خصوص آماده‌سازی به‌موقع جایگاه‌ها با شرایط و امکانات بهداشتی و رفاهی ارایه شد.

در ادامه جلسه نیز تأکید شد: با تمهیدات پیش‌بینی‌شده امسال، نیز شهروندان می‌توانند طبق روال سال‌های گذشته، دام را با قیمت مناسب و با انجام ذبح شرعی و بهداشتی از این جایگاه‌ها در سطح شهر تهران تهیه کنند.

براساس این گزارش، سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با انجام معاینه قبل و بعد از ذبح دام با حضور دامپزشک، در پیشگیری از بیماری‌های مشترک میان انسان و حیوان گام برداشته است و شهروندان می‌توانند با خیالی آسوده از این مراکز در سطح شهر تهران دام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

امسال ۳ جایگاه ثابت و ۱۲ جایگاه موقت عرضه بهداشتی دام در روزهای عرفه و عید سعید قربان فعال و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=37406

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: