جستجو
Close this search box.

درخواست روسیه برای شرح دلایل دستگیری موسس تلگرام در فرانسه

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز دوشنبه ۲۶ اوت (۶ شهریور) در مورد بازداشت پاول دوروف، بنیانگذار اپلیکیشن تلگرام در فرانسه....

تلگرام

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز دوشنبه ۲۶ اوت (۶ شهریور) در مورد بازداشت پاول دوروف، بنیانگذار اپلیکیشن تلگرام در فرانسه با بیان اینکه که هنوز اطلاعی ندارد که او به چه اتهامی بازداشت شده است، خواستار شفاف‌سازی و ارائه شواهدی مبنی بر اتهام‌های او شد.

به گزارش جریان نو، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز دوشنبه ۲۶ اوت (۶ شهریور) در مورد بازداشت پاول دوروف، بنیانگذار اپلیکیشن تلگرام در فرانسه با بیان اینکه که هنوز اطلاعی ندارد که او به چه اتهامی بازداشت شده است، خواستار شفاف‌سازی و ارائه شواهدی مبنی بر اتهام‌های او شد.

روسیه از مقامات فرانسوی خواستار ارائه مدرک در مورد اتهامات مطرح شده علیه دوروف شده و اعلام کرد درغیر این صورت، این اتهامات باید به عنوان “تلاشی برای محدود کردن آزادی ارتباطات تلقی” شود.

پاول دوروف، میلیاردر ۳۹ ساله فرانسوی-روسی شامگاه شنبه گذشته در فرودگاه لو بورژه به همراه محافظ و دستیارش دستگیر شد.

دفتر مسئول مبارزه با خشونت علیه خردسالان گزارش داد که به عنوان هماهنگ کننده در تحقیقات مقدماتی در مورد جرایم مختلف از کلاهبرداری، قاچاق مواد مخدر، آزار و اذیت آنلاین، و جرایم سازمان یافته، حکم بازرسی علیه دوروف صادر کرده است.

قوه قضاییه از دوروف به دلیل عدم اقدام علیه کاربرانی که از برنامه وی برای اهداف مضر استفاده می‌کنند، انتقاد کرده است.

دفتر دادستانی فرانسه اعلام کرده است که دوروف تا ۴۸ ساعت آینده در بازداشت پلیس خواهد ماند.

دوروف و برادرش نیکولا در سال ۲۰۱۳ اپلیکیشن تلگرام را راه اندازی کردند.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=46465

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید