جستجو
Close this search box.

خداحافظی با «مست عشق» / «سال گربه» به پایان رسید

اکران فیلم‌های «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و «سال گربه» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده چهارشنبه 24 مرداد ماه به....
مست عشق

به گزارش جریان نو؛ طبق اعلام شورای صنفی نمایش دو فیلم «مست عشق» و «سال گربه» چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه به اکران سراسری خود پایان می‌دهند و نمایش آن‌ها فقط در گروه سینما فرهنگ ادامه پیدا می‌کند.

خداحافظی با «مست عشق» / «سال گربه» به پایان رسید

«مست عشق» فروش خیره‌کننده‌ای در گیشه امسال داشت.

«مست عشق» که می‌توان از آن به عنوان پدیده اکران سال جاری یاد کرد پس از چندسال سرانجام بلاتکلیفی از پنجم اردیبشهت ماه سال جاری اکران سراسری خود را در سینماها آغاز کرد. این فیلم بواسطه پرداختن به مقطعی از زندگی شاعران بزرگ ایران زمین مولانا و شمس تبریزی و حضور ستاره‌های چون پارسا پیروزفر و شهاب حسینی در نقش این دوشاعر با استقبال شایان توجهی از سوی مخاطبان مواجه شد و توانست در طول مدت اکران خود بیش از ۲ میلیون مخاطب را جذب سالن‌های سینما کند.

این فیلم با رسیدن به مرز فروش ۱۲۰ میلیارد تومان توانست عنوان پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سینمای پس از انقلاب را به دست بیاورد. با پایان اکران مست عشق ، پارسا پیروزفر و شهاب حسینی برای مدتی طولانی از پرده سینماها خداحافظی می‌کنند. از آنجاییکه آن‌ها در این سال‌ها درگیر بازی در سریال‌های خانگی بوده‌اند و فیلمی آماده نمایش ندارند زمان این خداحافظی نامعلوم خواهد بود.

خداحافظی با «مست عشق» / «سال گربه» به پایان رسید

«سال گربه» با وجود شروع خوبی که در گیشه داشت اما خیلی زود افت کرد.

فیلم کمدی «سال گربه» ساخته مصطفی تقی زاده هم دیگر فیلمی است که اکران آن همزمان با مست عشق به پایان می‌رسد. این فیلم از ۲۲ فروردین ماه روی پرده رفت و در هفته‌های اول فروش بسیار خوبی داشت ، اما با آغاز اکران مست عشق فروش آن آرام آرام کاهش پیدا کرد. دومین فیلم مصطفی تقی زاده در طول مدت اکران خود با جذب ۱ میلیون و ۱۷۵ هزار مخاطب توانست ۶۴ میلیاردتومان فروش کند. با پایان نمایش عمومی سال گربه بهرام افشاری به شکل موقت از چرخه اکران خداحافظی می‌کند. او دو فیلم «هفتاد سی» و «مرد عینکی» را در نوبت نمایش دارد.

شورای صنفی نمایش ضمن اعلام پایان اکران سراسری فیلم‌های مست عشق و سال گربه از ثبت قرارداد اکران ۴ فیلم جدید خبر داده است. طبق اعلام این شورا فیلم‌های «قلب رقه» ، « سفر پر ماجرا» و «خانه شیشیه‌ای» از چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه اکران سراسری خود را شروع می‌کنند. فیلم «باغ کیانوش» هم قرارداد اکرانش ثبت شده و به زودی وارد چرخه نمایش می‌شود.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=44509

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید