جستجو
Close this search box.

حکم جدید دولت/ معاون اداری مالی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی آقای ابوالقاسم کریمی را به سمت معاون اداری و....

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی آقای ابوالقاسم کریمی را به سمت معاون اداری و مالی نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

به گزارش جریان نو، قائم پناه، معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری «ابوالقاسم کریمی» را در سمت معاون اداری ومالی نهاد ریاست جمهوری ابقا کرد.

محمدجعفر قائم‌پناه در حکم انتصاب ابوالقاسم کریمی به سمت معاون اداری و مالی نهاد ریاست جمهوری تصریح کرده است: انتظار می‌رود با اتکال به عنایات الهی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالفعل، مبرز و کارشناسی در بدنه نهاد ریاست جمهوری، هماهنگی و هم‌افزایی با مجموعه‌های سازمانی و ارکان دولت وفاق ملی، در جهت ارتقاء نقش و جایگاه مؤثر نیروی انسانی، بهبود و مناسب‌سازی مزایای مالی نیروی انسانی در چارچوب قوانین موضوعه، منشاء آثار و برکات ثمربخش باشید.

متن حکم دکتر قائم پناه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای ابوالقاسم کریمی

سلام علیکم

نظر به تعهد، سوابق مدیریتی و تجارب ارزنده جنابعالی و در راستای بهره‌مندی و به‌کارگیری روش‌های مدیریتی کارآمد و اثربخش، به موجب این حکم به عنوان «معاون اداری و مالی نهاد ریاست جمهوری» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با اتکال به عنایات الهی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالفعل، مبرز و کارشناسی در بدنه نهاد ریاست جمهوری، هماهنگی و هم‌افزایی با مجموعه‌های سازمانی و ارکان دولت وفاق ملی، ضمن تشریک مساعی لازم و با نگاه تعالی‌بخشی در جهت ارتقاء کمی و کیفی تمامی جنب‌های اداری، مالی، ساختار و تشکیلات سازمانی، حذف فرآیندهای موازی، برنامه‌ریزی جهت توسعه و بهبود عملکرد، تمرکز و یکپارچگی امور و تلاش در جهت ارتقاء نقش و جایگاه مؤثر نیروی انسانی، بهبود و مناسب‌سازی مزایای مالی نیروی انسانی در چارچوب قوانین موضوعه، منشاء آثار و برکات ثمربخش باشید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت وفاق ملی چهاردهم در تحقق اهداف و رسالت سازمان خویش، موفق و موید باشید.

محمدجعفر قائم‌پناه

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=44306

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید