جستجو
Close this search box.

حقوق معلمان حق التدریس واریز شد

به گزارش جریان نو؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: از اسفندماه ۱۴۰۱ حق التدریس را بدهکار بودیم و اکنون....

حقوق

به گزارش جریان نو؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: از اسفندماه ۱۴۰۱ حق التدریس را بدهکار بودیم و اکنون نه تنها هیچ بدهی نداریم، بلکه نظم مالی در این حوزه چنان شکل گرفته که حق التدریس هر ماه را در پایان همان ماه پرداخت کرده‌ایم.

 علی فرهادی در نشستی خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در دستگاهی که  تمام ثروت‌اش نیروی انسانی است و ۹۸ درصد اعتبارات هم صرف حقوق و مزایا می‌شود، نظم مالی به ویژه در حوزه پرسنلی می‌تواند پیشران بقیه امور باشد.

وی همچنین درباره نحوه تغییرات رویکرد مالی در یکسال گذشته آموزش و پرورش اظهار کرد: از اسفندماه ۱۴۰۱ حق التدریس را بدهکار بودیم و اکنون نه تنها هیچ بدهی نداریم، بلکه نظم مالی در این حوزه چنان شکل گرفته طوری که حق التدریس هر ماه را در پایان همان ماه پرداخت کردیم.

وی افزود: شهریورماه سال گذشته در خصوص نیروهای خرید خدمات در آموزش و پرورش تعهد داده بودند که از به کار گیری آنها خودداری شود که در ازای آن مجوز استخدامی دریافت کردیم.

ریالی به نیروی‌های خرید خدمات آموزشی بدهکار نیستیم

فرهادی تصریح کرد: اکنون نه تنها یک ریال به نیروی‌های خرید خدمات به استانها بدهکار نیستیم، بلکه برای نظم بخشی به وضعیت آنها نیز اقدام کردیم، به طوریکه به دستور سرپرست وقت ریاست جمهوری، دکتر محمد مخبر، کلیه نیروهای خرید خدمات استان سیستان و بلوچستان مقرر شد که به صورت قرارداد کار معین در سال تحصیلی آینده به کار گرفته شوند.
منبع:ایسنا

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=44567

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید