جستجو
Close this search box.

تیاگو نیامده از بارسلونا جدا شد

به گزارش جریان نو، برکناری ژاوی از سمت سرمربی بارسلونا با تصمیم مدیران این باشگاه باعث شد که آنها خیلی....

تیاگو

به گزارش جریان نو، برکناری ژاوی از سمت سرمربی بارسلونا با تصمیم مدیران این باشگاه باعث شد که آنها خیلی زود به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او باشند و در نهایت با هانسی فلیک برای قبول هدایت این تیم در رقابت‌های فصل آینده لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به توافق رسیدند.

در حالی که فلیک به دنبال پیدا کردن کسی بود که با فرهنگ اسپانیا و آلمان آشنایی داشته باشد، تیاگو پس از سپری کردن روزهای سخت و پرفراز و نشیبی که در لیورپول داشت تصمیم گرفت که از دنیای فوتبال خداحافظی کند و این مربی آلمانی او را بهترین گزینه برای حضور در کادر فنی بارسلونا دید.

تیاگو خیلی زود به بارسلونا رفت و در کنار سرمربی جدید این تیم حضور داشت اما در روزهای اخیر صحبت‌هایی درباره احتمال جدایی او از این تیم به گوش می‌رسید. حالا باشگاه بارسلونا به صورت رسمی تایید کرد که او کادر فنی این تیم را ترک کرده است. هنوز مشخص نیست که دلیل این تصمیم چه بوده یا قدم بعدی این ستاره ۳۳ ساله سابق بایرن مونیخ چه خواهد بود.

بر اساس اعلام باشگاه بارسلونا، آرنا بلانکو که پیش از این مربی تیم زیر ۱۶ ساله‌های این باشگاه را برعهده داشت قرار است از این پس به جای تیاگو در کادر فنی تیم اول در کنار هانسی فلیک حضور داشته باشد.

 

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=44763

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید