جستجو
Close this search box.

ترکیب اینتر در اولین بازی فصل بدون طارمی

به گزارش جریان نو، ترکیب اینتر برای دیدار برابر جنوا اعلام شد که مطابق انتظار، مهدی طارمی روی نیمکت حضور....

طارمی
به گزارش جریان نو، ترکیب اینتر برای دیدار برابر جنوا اعلام شد که مطابق انتظار، مهدی طارمی روی نیمکت حضور دارد.

استادیوم لوئیجی فراریس شهر جنوا، به صورت همزمان با دیدار پارما و فیوره، برگزار کننده دیدار افتتاحیه این فصل از رقابت‌های سری آ ایتالیاست. جایی که مدافع عنوان قهرمانی این پیکارها، به مصاف میزبان خود خواهد رفت.

سیمونه اینزاگی ترکیب یازده نفره خود را برای این مسابقه انتخاب کرده است که مطابق انتظار، مهدی طارمی کار را از روی نیمکت ذخیره‌ها آغاز می کند تا به احتمال فراوان و در نیمه دوم، برای افعی‌ها به میدان برود.

طارمی که احتمال می‌رفت در هفته نخست و دیدار برابر جنوا از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرد، پیش از بازی دوستانه مقابل پیزا با مصدومیت بدموقعی روبه‌رو شد و سه بازی تدارکاتی بعدی را از دست داد تا از شرایط بازی دور شود.

با این حال، او خودش را به این مسابقه رساند و برخلاف پیش‌بینی‌ها مبنی بر دوری ۲۱ روزه او از میادین، مهاجم بوشهری پس از سیزده روز در آپیانو جنتیله حضور یافت تا خودش را به این مسابقه حساس برساند.

در ترکیب امروز اینتر، یان زومر در درون دروازه قرار گرفته است. خط دفاعی سه نفره نراتزوری متشکل از یان بیسک، فرانچسکو آچربی و آلساندرو باستونی است. در سمت راست خط هافبک پنج نفره اینتر، متئو دارمیان و در سمت چپ نیز فدریکو دی مارکو حضور دارند.

در مرکز زمین نیز هاکان چالهان اوغلو حضور دارد و دو هافبک طراح اینتر نیز نیکولو بارلا و هنریک مخیتاریان هستند. در خط حمله نیز شاهد حضور مارکوس تورام و لائوتارو مارتینز هستیم.

اینتر که امید اصلی کسب عنوان قهرمانی امسال نیز محسوب می‌شود، در تلاش است تا بتواند فصل را به بهترین شکل ممکن آغاز کند.

 

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=44935

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید