منو

بیشترین صندوق رأی روستایی کشور برای این استان است

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: بیشترین تدارک صندوق رای روستایی کشور در مازندران است.
کدام چهره‌های شاخص در حسینیه جماران آراء خود را به صندوق انداختند؟

جریان نو؛ قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم مستقر در ستاد انتخابات با گرامیداشت یادو خاطره  سیدالشهدای خدمت و همراهمان شهیدشان گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری امروز روز حماسه حضور و روز نشاط و شادی است و در این راستا از ساعت ۶ صبح عوامل اجرایی مستقر و دستگاهای احراز هویت در استان فعال شد.

قاسم عزیززاده گرجی افزود: از ساعت ۸ صبح همزمان با سراسر کشور  فرآیند رای‌گیری در سلامت و امنیت کامل در ۳ هزار و ۲۲۸ رای آغاز شد.

این مسئول انتخاباتی مازندران گفت: با توجه به‌ وقوع سیل در شهرستان‌های استان، زیرساخت برق، تلفن و مخابرات با تدبیر و حضور به موقع دستگاهای خدمت رسان رفع شد.

عزیززاده گرجی بیان کرد: ۳ هزار و ۲۲۸ شعب اخذ رای در استان فعال است از این تعداد هزار و ۷۶۹ شعب در  روستاهای استان ‌مستقر است که با استقرار ۶۰ درصد شعب در روستا، بالاترین آمار ‌شعب روستایی در کشور مربوط به استان مازندران است.

وی ادامه داد: همه افرادی که ۱۸ سال تمام داشته باشند یعنی متولدین هشتم تیرماه سال ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند با ارائه شناسنامه و کارت ملی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران تاکید کرد: افرادی که دارای شناسنامه قدیمی  هستند مسئولان مستقر در ستاد با تماس تلفنی با اداره ثبت می توانند اقدام به رای‌گیری کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=39130

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: