جستجو
Close this search box.

بهانه جدید نتانیاهو برای آتش بس در غزه چست؟

نتانیاهو در جدیدترین موضع‌گیری در خصوص روند مذاکرات آتش‌بس در غزه که حکایت از ادامه سنگ‌اندازی او دارد، اعلام کرد:....
نتانیاهو

به گزارش جریان نو؛ درحالیکه کانال ۱۲ عبری گزارش داد رئیس موساد در یک نشست امنیتی گفت که توافق غزه آماده است و باید تکمیل شود دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه تاکید کرد که این رژیم به کنترل محور فیلادلفیا در جنوب نوار غزه پایبند است.

روزنامه «یسرائیل هیوم» اخبار منتشر شده مبنی بر خروج ارتش اشغالگر از این محور در جریان مذاکرات آتی با حماس را تکذیب کرد.

در بیانیه دفتر نتانیاهو بر «پایبندی به شروط اولیه» به بهانه حفظ امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، مانند بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه و به زعم آنها ممانعت از بازگشت اعضای مقاومت فلسطین به نوار شمالی غزه تاکید شده است.

در بیانیه دفتر نتانیاهو همچنین تاکید شده است که هر کس برخلاف آنچه امنیت داخلی این رژیم به آن نیاز دارد، بخواهد، به این رژیم آسیب می‌رساند و آن را در معرض خطر قرار می‌دهد و طبق آنچه این دفتر توصیف کرده، به حماس پیشنهاد تسلیم می‌دهد.

این در حالی است که به گفته منابع آگاه، بعدازظهر شنبه، یک هیئت صهیونیستی با مقامات مصری در قاهره «وضعیت مرز مصر با نوار غزه و سناریوهای مربوط به عملیات گذرگاه زمینی رفح در دوره آینده» را بررسی کرد. اما ۲ مقام اسرائیلی به وبگاه آمریکایی «آکسیوس» گفتند که مذاکرات غزه بدون پیشرفت متوقف شد.

دفتر بنیامین نتانیاهو همچنین اعلام کرد که نتانیاهو در سیاست آمریکا دخالت نمی‌کند و انتظار دارد که آمریکایی‌ها در سیاست اسرائیل مداخله نکنند.

این دفتر افزود: «نخست وزیر بر موضع خود برای آزادی همه اسیران، چه زنده و چه مرده پافشاری می‌کند.»

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=43058

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید