جستجو
Close this search box.

بایدن: ایران از پاسخ خودداری کند

رییس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری با ابراز نگرانی از شرایط خاورمیانه و موضوع توافق در غزه هر گونه....

رییس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری با ابراز نگرانی از  شرایط خاورمیانه و موضوع توافق در غزه هر گونه اقدامی از سوی کاخ سفید را به پاسخ ایران مرتبط دانست و گفت باید ببینم ایران گه پاسخی می دهد.

به گزارش جریان نو، رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا انتظار دارد ایران در صورت حصول آتش‌بس در غزه از پاسخ به رژیم صهیونیستی درباره ترور هنیه خودداری کند؟ گفت: من چنین انتظاری دارم.

بایدن روز سه‌شنبه در کنفرانسی خبری با ابراز نگرانی نسبت به شرایط خاورمیانه اظهار کرد: ما باید ببینیم که ایران چگونه پاسخ خواهد داد و ما چه کاری می‌توانیم انجام بدهیم.

جو بایدن همچنین در پاسخ به این سوال که آیا انتظار دارد ایران در صورت حصول آتش‌بس در غزه از پاسخ خودداری کند، گفت: من چنین انتظاری دارم.

پس از ترور و شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی گروه فلسطینی حماس در ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد) در تهران و همچنین شهادت فؤاد شکر، فرمانده ارشد حزب‌الله در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت در ۳۰ ژوئیه (۹ مرداد)، تنش‌ها در غرب آسیا افزایش یافته است.

ایران و حماس، رژیم صهیونیستی را عامل ترور هنیه می‌دانند و گفته‌اند که به این اقدام جنایتکارانه پاسخ خواهند داد.

به گزارش جریان نو، تروئیکای اروپایی نیز در روزهای اخیر در بیانیه ای به جنایات غزه و ضرورت توافق بیانیه دادند. در بیانیه آن‌ها در این خصوص آمده است «ما عمیقاً از تشدید تنش‌ها در منطقه نگرانیم و در تعهد خود برای کاهش تنش‌ها و ثبات درمنطقه متحدیم. در این زمینه، و به‌ویژه، ما از ایران و متحدانش می‌خواهیم از حملاتی که تنش‌های منطقه‌ای را بیشتر می‌کند و فرصت توافق بر سر آتش‌بس و آزادی گروگان‌ها را به خطر می‌اندازد، خودداری کنند.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=44492

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید