جستجو
Close this search box.

بازیگر نمایش رستم و سهراب راهی بیمارستان شد(عکس)

امیر آقایی بازیگر سینما و تئاتر که این روزها تئاتر نمایش رستم و سهراب را اجرا می‌کند در حاشیه این....

امیر آقایی بازیگر سینما و تئاتر که این روزها تئاتر نمایش رستم و سهراب را اجرا می‌کند در حاشیه این نمایش آسیب دید و عکسی از او با دستان آسیب دیده در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

به گزارش جریان نو، امیر آقایی متولد ۱۰ مرداد ۱۳۴۹ در ارومیه بازیگر ، نقاش و عکاس درجه یک است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد که از تئاتر شروع کرد و با سینما دیده شد تا اینکه با تلویزیون به شهرت رسید و حالا نویسندگی هم می کند.

تنها یک خواهر دارد و پدرش سال ۱۳۵۸ در ۹ سالگی او در یک سانحه رانندگی فوت کرد ، گذشت تا اینکه به همراه خانواده به محله گلشن تهران نقل مکان کردند
او حالا کنار زبان مادری اش (ت,رکی) به زبان استانبولی هم مسلط است.

در تهران به مدرسه شبانه روزی رفت تا روزها بتواند در یک کارخانه تراشکاری نان آور خانه باشد و در کنار آن با حمایت دایی اش «محمود آیدین» شروع به نوشتن کرد.

اواخر دبیرستان در مسیر محل کارش بیلبورد کلاس های آزادی بازیگری او را به آموزشگاه بازیگری کشاند و زیر نظر احمد آقالو و خسرو دهقان دوره های بازیگری را دید.

از آنجا تئاتر را شروع کرد تا اینکه سال ۷۴ وقتی ۲۵ ساله بود بعنوان سیاهی لشگر در فیلم «ضیافت» مسعود کیمیایی حضور داشت و در ادامه سال ۱۳۷۵ با گروه تئاتر آزیتا حاجیان مسیر هنری اش حرفه ای و جدی تر شد.

در سال ۱۳۷۹ وقتی ۳۰ ساله بود از تئاتر به ابراهیم حاتمی‌کیا معرفی شد که به این ترتیب با سریال «خاک سرخ» اولین تجربه بازی در جلوی دوربین را بدست آورد.

سال ۱۳۸۰ حرفه ای با فیلم «ارتفاع پست» وارد سینما شد تا اینکه سال ۱۳۸۴ با سریال «اولین شب آرامش» چهره اش در شبکه سه به شهرت رسید.

هیچ وقت به خواستگاری نرفته ام و هنوز به صورت جدی به ازدواج فکر نمی کنم با اینکه ازدواج اتفاق مهمی است و یک روز باید به آن فکر کنم.

بازیگر نمایش رستم و سهراب راهی بیمارستان شد(عکس)

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=45738

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید