جستجو
Close this search box.

بازنشستگان بخوانند/ گام نخست برای همسان‌سازی برداشته شد

با پرداخت علی‌الحساب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به میزان سه میلیون تومان برای ماه‌های فروردین تا خرداد، سازمان تامین اجتماعی گام....
ارائه وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان بدون نیاز به ضامن

به گزارش جریان نو:با پرداخت علی‌الحساب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به میزان سه میلیون تومان برای ماه‌های فروردین تا خرداد، سازمان تامین اجتماعی گام نخست در اجرای مصوبه دولت را برداشته است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در توضیحات جدیدی که درباره متناسب‌سازی مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی ارائه کرده،‌ در این باره گفته است: در تأمین‌اجتماعی پیش از این در دو دوره متناسب‌سازی مستمری انجام شده است. در این دوره هم وقتی تأمین‌اجتماعی، علی‌الحساب همسان‌سازی را مطابق مصوبه دولت پرداخت کرد؛ به معنای آن است که این فرایند در تأمین‌اجتماعی آغاز شده است.

ما بر اساس آن چیزی که در قانون برنامه هفتم و لایحه اصلاحیه آن، به ما تکلیف شده متناسب‌سازی را برای بازنشستگان اجرا خواهیم کرد و ان‌شاءالله هیچ مشکلی هم نخواهیم داشت. اعتقاد ما این است که متناسب‌سازی باید برای همه گروه‌های بازنشستگان اجرا بشود، هم حداقل‌بگیران و هم سایر سطوح.

در همین هفته کارگروه مشترکی را با کانون عالی بازنشستگان، برای تعیین نحوه اجرا و احکام و شرایط مالی و سایر شرایط تشکیل دادیم که باید کار را سرعت بدهیم. البته منابع ما محدود است ولی آنچه در قانون آمده باید انجام بدهیم تا حداقل بخشی از مطالبه بحق بازنشستگان در خصوص معیشت پرداخت شود.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=44910

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید