جستجو
Close this search box.

بارش باران دراین استان‌ها ادامه دارد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارش پراکنده باران و رگبار و رعدوبرق در....
هوا

به گزارش جریان نو؛ صادق ضیائیان با اشاره به آخرین وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، بعضی نقاط هرمزگان و جنوب شرق فارس، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در ارتفاعات شرق و شمال هرمزگان، بعضی نقاط سیستان و بلوچستان و جنوب شرق فارس، بارش پراکنده، رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: پنجشنبه و جمعه در ساعات بعد از ظهر برای ارتفاعات البرز مرکزی و بعضی مناطق در سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: شنبه در ساعات بعد از ظهر، در ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان، افزایش ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست و از امروز تا پایان هفته در نوار شرقی کشور، بعضی نقاط در مرکز کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، غرب و جنوب غرب، در بعضی ساعت وزش باد شدید، احتمال گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

وی افزود: وضعیت کنونی هوای اهواز به‌عنوان گرم‌ترین مرکز استان کشور، صاف تا کمی ابری، همراه با غبار صبحگاهی و وزش باد با بیشینه دمای ۴۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود و وضعیت کنونی آسمان تهران، صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر افزایش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با بیشینه ۴۰ و کمینه ۲۹ درجه سانتی‌گراد است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف از بعد از ظهر افزایش ابر وزش باد و گرد و خاک با ۴۴ و کمینه ۳۰ درجه سانتی‌گراد است و روز چهارشنبه، صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه ۴۴ و کمینه ۲۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع:مشرق

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=43333

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید