جستجو
Close this search box.

یادداشت اختصاصی:

رییس جمهور محترم؛ اگر کاندیدای رقیبتان پیروز می‌شد با مدیران اصلاح طلب چه می‌کرد / آیا می دانید یکی از وزرا درصدد تسویه حساب با مدیران بود؟

رئیس جمهور محترم برخی از وزرای پیشنهادی کابینه شما، نماینده اولویت اندیشه و تفکر بر تخصص هستند که تداعی کننده....
پزشکیان

سهراب مرادی، فعال رسانه‌ای در جریان نو نوشت: انتشار اسامی وزرای پیشنهادی دولت‌ چهاردهم سبب دلخوری، نگرانی و گاهی قهر در میان نیروهای مستقل کارآمد و افراد صاحب تفکر در جناح اصلاح طلب کشور شد.
کسانی که از خود گذشتند تا یکبار دیگر با رییس جمهوری جدید تحول و تغییرات مثبت را به زندگی مردم برگردانند.

خارج از برخی وزرا که دارای سوابق درخشان مدیریتی هستند اما برخی دیگر نگرانی‌هایی در افکار عمومی و حامیان پزشکیان ایجاد کرده اند، در کنار وزرایی مانند عراقچی، همتی ، ظفرقندی و …..که نگاه های مثبت را به خود جلب کرده اند، اما برخی دیگر از وزرا بر دامنه نگرانی افزوده و حتی سبب استعفای تاثیرگذاران انتخابات شدند.

درصدد  قضاوت و پیش داوری شخصی درباره برخی وزرای پیشنهادی کابینه نیستم و نخواهم بود، اما این نکته را خدمت رییس جمهور محترم عنوان می کنم؛
آقای رئیس جمهور آیا می دانستید برخی از مدیران کارمد، تحصیلکرده و روشنفکر در دولت ۱۳ و از سوی برخی از همین دوستان از کار برکنار و خانه نشین شدند؟
آیا می‌دانستید یکی از همین وزرای خوش خیال فهرستی از کسانی را که در بدنه وزارت خانه او و زیر مجموعه سیستم بانکی که در دولت یازدهم و دوازدهم دارای پست مدیریتی بوده و در انتخابات چهاردهم  برای دکتر مسعود پزشکیان تبلیغات داشته اند، تهیه کرده  است که به محض پیروزی کاندیدای مطبوع و تثبیت دوره وزارتش همه آنها را برکنار کند؟

مدیرانی که دارای پیشینه مثبت و کارآمد بودند به خاطر برخی وزرای نالایق دولت سیزدهم از سمت های  خود برکنار شدند و به سبب حضور مدیران ارشد شایسته  در برخی دستگاه‌ها و سازمان‌ها و بانک‌ها در زیر مجموعه ها به کار گرفته شده بودند تا از تخصص آنها استفاده شود؟

رئیس جمهور محترم برخی از وزرای پیشنهادی کابینه شما، نماینده اولویت اندیشه و تفکر بر تخصص هستند که تداعی کننده انتقال اتوبوسی مدیران از دانشگاه امام صادق به بدنه دولت از دولت سابق بوده اند.
لطفا به دغدغه های حامیان و موافقان کارآمد توجه کنید و ما را از نگرانی درآورید.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=44352

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید