جستجو
Close this search box.

امام جمعه قم: اسرائیل در برابر راهبرد مقاومت اسلامی به درماندگی و واماندگی افتاد

امام جمعه قم: رژیم منفور و مفلوک و حامی‌ آن، آمریکا، برای جبران شکست‌هایش از محور مقاومت، اقدام به ترور....

جمعه

امام جمعه قم: رژیم منفور و مفلوک و حامی‌ آن، آمریکا، برای جبران شکست‌هایش از محور مقاومت، اقدام به ترور فرماندهان و شخصیت‌های تاثیرگذار کرد.

به گزارش جریان نو؛ آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با گرامیداشت ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی اظهار کرد: این نام‌گذاری به دنبال جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله لبنان و مقاومت آنان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی شکل گرفت.

وی افزود: حزب‌الله با این مقاومت ثابت کرد که جنگ و مقاومت در برابر این رژیم غاصب تنها گزینه حل مساله فلسطین و راه نجات جهان اسلام از این غده سرطانی است.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) یادآور شد: آنچه که همه دنیا از جنگ ۳۳ روزه فهمیدند، این بود که ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در برابر راهبرد مقاومت اسلامی به درماندگی و واماندگی افتاد.

سعیدی ادامه داد: به همین جهت، این رژیم منفور و مفلوک و حامی‌ آن، آمریکا، برای جبران شکست‌هایش از محور مقاومت، اقدام به ترور فرماندهان و شخصیت‌های تاثیرگذار کرد.

بیست‌وسوم مردادماه به مناسبت سال‌روز پیروزی حزب‌الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی، از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز مقاومت اسلامی نام‌گذاری شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ترورهای اخیر همچون ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید اسماعیل هنیه، شهید سردار زاهدی، شهید سردار سید رضی موسوی، شهید فواد شکر و شهید فخری‌زاده نیز به همین منظور انجام شد.

سعیدی با یادآوری اینکه رژیم صهیونیستی با این ترورها می‌خواهد از چاله مرگ تدریجی بیرون بیاید بیان کرد: غافل از آنکه با این ترورها،محور مقاومت نه تنها از بین نخواهد رفت، بلکه با انگیزه بیشتری همچنان در مقابل صهیونیست‌ها ایستاده، و آرزوهای‌شان را به گور خواهند فرستاد.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=43766

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

لینک‌های مفید