جستجو
Close this search box.

امام جمعه تهران: اسرائیل دفعه قبل به التماس افتاده بود

ابوترابی فرد، امام جمعه تهران: وعده مجازات سخت از زبان رهبر معظم انقلاب یادآور وعده صادقی است که چند ماه....

امام جمعه تهران

ابوترابی فرد، امام جمعه تهران: وعده مجازات سخت از زبان رهبر معظم انقلاب یادآور وعده صادقی است که چند ماه پیش صهیونیست‌ها را به التماس وادار کرد تا با وساطت کشورهایی این پیام را به تهران منتقل کنند که انتقام ایران سخت نباشد.

حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدحسن ابوترابی‌فرد» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نماز جمعه تهران که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز آزادسازی اسرای ایرانی از چنگ دژخیمان صدام، گفت: این روز به راستی برای ملت بزرگ ایران، روز آزادگی و سرافرازی است.

به گزارش جریان نو، امام جمعه تهران خاطر نشان کرد: برای فرزندان غیور ایران که ۶ ماه تا ۱۰ سال در اردوگاه‌های شکنجه نیروهای بعثی صدام از همه ارزش‌های انسانی و انقلابی ما دفاع کردند و این ارزش‌ها را در برابر جامعه بشری عینیت بخشیدند و با ورود پیروزمندانه خود به ایران اسلامی زیباترین صحنه نشاط و سرور خلق کردند، امروز روز بزرگی است.

امام جمعه موقت تهران افزود: اگر بگوییم روزها ورود آزادگان به میهن، پرافتخارتین، پرشورترین و امیدآفرین‌ترین روزهای تاریخ انقلاب است، سخن گزافی نگفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه دشمن از تمام ظرفیت خود برای کشاندن اسرای عزیز به جلوی دوربین‌های تبلیغاتی استفاده می‌کرد، تصریح کرد: بدون تردید از نظر عقلانی و علمی و با نگاه جامعه‌شناسانه باید در همان روزها و ماه‌های نخست اسارت، اسرای عزیز ایرانی سرکوب می شدند، پایداری و استقامتشان در هم شکسته می شد و صفوف‌شان پراکنده می گشت تا در نهایت برای ایران انقلاب پیامی افتخار آفرین نداشته باشند.

ابوترابی فرد تاکید کرد: دشمن از همه ابزارها از جمله جنگ روانی، فشار و تهدید برای رسیدن به هدف شیطانی خود استفاده کرد اما در مقابل حادثه‌ای رخ داد که همه را در حیرت فرو برد و آن اینکه آزادگان ایران اسلامی به جمعی متشکل و منسجم مبدل شدند.

ابوترابی فرد ادامه داد: اسرای ما بر ایستادگی بر اصول قطعی قرآن و سنت، زیباترین وحدت و انسجام را به نمایش گذاشتند و بر اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی وفادار ماندند، اصول انقلاب را تکرار کردند و به عنوان ستون کلیدی جنگ و پشتوانه قدرتمند سلحشوران دفاع مقدس در سنگر اسارت مقاوم ایستادند.

وی خاطر نشان کرد: اسرا پیوند ناگسستی خود را با اسلام و ملت فلسطین برای رویارویی با رژیم صهیونیستی و پاکسازی سرزمین‌های اشغال شده، اعلام کردند.

اسرای عزیز ما تهدید اسارت را به فرصت تبدیل کردند

وی خطاب به کسانی که در میدان دفاع مقدس حضور عینی و ملموس نداشتند، گفت: نخستین ویژگی خیل عظیم آزادگان آن بود که از تمام ظرفیت عقلانی و علمی خود به عنوان یک فرصت و تهدید استفاده کردند.

ابوترابی فرد کسب مقام و ثروت را هم فرصت و هم تهدید توصیف کرد و افزود: اسرای ما از تمام ظرفیت خود برای استفاده از فرصت اسارت و تبدیل تهدید به فرصت استفاده کردند.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: در اردوگاه‌های رژیم بعث اسرای عزیز ما به هیچ وجه ناهنجاری اخلاقی و افسردگی و یاس و ناامیدی مشاهده نمی‌شد. اسرا برنامه‌ریزی دقیق داشتند به طوری که در اسارت یک دولت مخفی با مدیریت و رهبری سید آزادگان و با راهبرد حفظ سلامت آزادگان شکل می‌گیرد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران با بیان اینکه صهیونیست‌ها بارها در رویارویی با طرح‌های راهبردی هوشمندانه و پیچیده جمهوری اسلامی شکست خورده‌اند و نقشه‌هایشان برای تغییر معادلات منطقه ناکام مانده است، گفت: ایران در تاریخ نشان داده است با تحمیل شرایط امنیتی سخت به تل‌آویو هیچ تحرک ایذایی آنها را بی پاسخ نگذاشته است.

خطیب جمعه تهران خاطرنشان کرد: وعده مجازات سخت از زبان رهبر معظم انقلاب یادآور وعده صادقی است که چند ماه پیش صهیونیست‌ها را به التماس وادار کرد تا با وساطت کشورهایی این پیام را به تهران منتقل کنند که انتقام ایران سخت نباشد.

امام جمعه موقت تهران گفت: تل آویو بهتر از هر دولتی می‌داند که از وقوع انتقام سخت ناگریز است اما زمین و زمان تنبیه پشیمان کننده را تهران تعیین می‌کند.

 

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=44760

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید