منو

افرادی که ترس و دلهره دارند، به بخورند!

یک محقق طب اسلامی گفت: "به" قلب را تقویت و انسان را تیزهوش می‌کند؛ سنگینی قلب, سینه و غم را برطرف, ذهن و حافظه را زیاد کرده همچنین حکمت را زیاد و افراد ترسو را شجاع می‌کند؛ پس برای افرادی که ترس و دلهره دارند، مفید است.
به

به گزارش جریان نو، آیت الله تبریزیان درباره فواید میوه به از منظر روایات اظهار داشت: “به” قلب را تقویت و انسان را تیزهوش می‌کند.

به‌گفته وی “به” قلب را جلا می‌دهد و تزکیه نفس ایجاد می‌کند, “به” سنگینی قلب و سینه و هم و غم را برطرف، همچنین ذهن و حافظه را زیاد و ذهن را صاف می‌کند.

این محقق طب اسلامی افزود: “به” عقل و قدرت درک را افزایش می‌دهد، همچنین حکمت را زیاد و افراد ترسو را شجاع می‌کند، پس برای افرادی که ترس و دلهره دارند مفید است.

میوه “به” انسان خسیس را سخاوت‌مند و انسان را با حلم, وقار و دانا می‌کند

تبریزیان اضافه کرد: میوه “به” انسان خسیس را سخاوتمند و انسان را با حلم و وقار و دانا می‌کند، همچنین برای معده مفید است و رنگ رخسار را صاف, شفاف و زیبا می‌کند.

وی ادامه داد: میوه “به” فرزند را زیبا می‌کند و اگر پدر و مادر قبل از باردار شدن مدتی “به” را در رژیم غذایی خودشان قرار دهند بسیار به زیبا شدن فرزندشان کمک می‌کنند. میوه “به” بدن را تقویت می‌کند و برای بینایی مفید است.

سفارش‌هایی در مورد مصرف “به” از منظر روایات

تبریزیان عنوان کرد: بهتر آن است که “به” را ناشتا بخورید، البته “به” پخته قبل از صبحانه با شکم خالی؛ بهتر است ۳ روز پشت سر هم صرف شود تا فواید آن در بدن حاصل شود.

وی افزود: بهترین نوع “به” نوع شیرین و خوشبو است، “به” باید عطر داشته باشد و نشانه مرغوبیت “به” عطر داشتنش است همچنین سفارش شده که “به” با هسته میل شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=17683

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: