جستجو
Close this search box.

ادعای روزنامه کیهان به خودکشی آلن دلون!/پایان زندگی دردناک بازیگر فرانسوی

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری، علت درگذشت آلن دلون، ستاره فرانسوی را خودکشی اعلام کرد!این روزنامه تیتر «پایان زندگی دردناک....

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری، علت درگذشت آلن دلون، ستاره فرانسوی را خودکشی اعلام کرد!این روزنامه تیتر «پایان زندگی دردناک بازیگر فرانسوی» را برای ادعای خود انتخاب کرد.

به گزارش جریان نو:  آلن فابیَن موریس مارسِل دلون متولد ۱۹۳۵ یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیگران اروپا در طول دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ بود. دلون در جوانی و قبل از پیوستن به سینما، عضو ارتش فرانسه بود و در جنگ هندوچین حضور داشت، اما درنهایت به‌خاطر سرقت یک جیپ، در دادگاه نظامی محاکمه شد! دلون همچنین گرایش سیاسی هم داشت. او از هواداران جریان راست افراطی که با مهاجرین و اقلیت‌ها خصومت دارند بود.

این بازیگر فرانسوی با وجود شهرت و موفقیت در سینما، اما قصه زندگی‌اش پایان خوشی نداشت؛ در سال‌های آخر، خانواده او دچار آشوب‌های فراوانی شد و اعضای خانواده و اطرافیانش به نزاع‌های دامنه‌داری با هم پرداختند. دلون در سال ۲۰۱۹ سکته مغزی کرد و مدتی در سوئیس بستری بود. سرانجام نیز برای رهایی از رنج بیماری و از کارافتادگی و انزوا، خودکشی کرد.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=45218

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید