جستجو
Close this search box.

موافق وزیر پیشنهادی صمت:

اتابک، صنعت سیمان را به خودکفایی رساند و تکنولوژی فولاد را ملی کرد

به گزارش جریان نو، مطورزاده، نماینده موافق وزیر پیشنهادی صمت با بیان این که ایراد برخی دوستان به محمد اتابک....

اتابک

به گزارش جریان نو، مطورزاده، نماینده موافق وزیر پیشنهادی صمت با بیان این که ایراد برخی دوستان به محمد اتابک این است که در دولت‌ها نبوده که اتفاقا این از نقاط قوت او است، گفت: آقای اتابک محصول دیوان‌سالاری پیچیده اداری ما نیست، بلکه عالمی است که خوب فکر و عمل می‌کند. او مگاپروژه‌ها را اجرایی کرده و صنعت سیمان را به خودکفایی رساند و تکنولوژی و فناوری صنعت فولاد را در کشور ملی کرد.

مصطفی مطورزاده در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) به عنوان موافق سید محمد اتابک، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: ملت ایران آقای پزشکیان شخصیتی اندیشمند، شجاع، مومن و پیرو امیرالمونین را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کردند؛ او نیز به وعده‌اش در معرفی کابینه عمل کرد و از همه گرایش‌ها و سلایق بهره گرفت.

وی با بیان این که رئیس‌جمهور با معرفی کابینه، وفاق و همگرایی و وحدت ملی را تقویت کرد و افزود: آقای اتابک وزیر پیشنهادی صمت از بزرگ‌ترین شخصیت‌ها و فعالان عرصه صنعت، معدن و تجارت است.

این نماینده مجلس با اشاره به سوابق علمی و مدیریتی وزیر پیشنهادی صمت، بیان کرد: ایراد برخی دوستان به آقای اتابک این است که در دولت‌ها نبوده که اتفاقا این از نقاط قوت او است.

مطورزاده افزود: آقای اتابک محصول دیوان‌سالاری پیچیده اداری ما نیست، بلکه عالمی است که خوب فکر و عمل می‌کند. او مگاپروژه‌ها را اجرایی کرده و صنعت سیمان را به خودکفایی رساند و تکنولوژی و فناوری صنعت فولاد را در کشور ملی کرد که امروز در تولید فولاد جز سرآمدها هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت معدن در کشور اظهار کرد: تا کنون به خاطر یکسری روابط نامناسب از این ثروت به خوبی استفاده نشده و توزیع صنایع در کشور ناعادلانه است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اتابک تمام مناسبات تجاری را بلد است، افزود: وزیر پیشنهادی، روان‌سازی تجارت و جلوگیری از مفاسد در این عرصه را بگیرد؛ باید در تجارت هدفمند عمل کرد و مناطق مرزی به نگاه مثبت و مبادلات مرزی نیاز دارد؛ چرا باید کولبر و بنزین فروش در بلوچستان داشته باشیم؟

وی در پایان اظهار کرد: مناسبات تجاری را در مرزها تقویت کنید تا در کمال آسایش و آرامش زندگی کنیم.

گفتنی است، سومین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، امروز (دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳) در دو نوبت صبح و عصر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=45283

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • تازه ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز:

دیدنی ها

لینک‌های مفید